Posjetite Alkaloidovu lokalnu mrežnu stranicu

Alkaloid je prisutan u cijelom svijetu. Izaberite državu i posjetite mrežnu stanicu Alkaloidove prodajne tvrtke

Sjeverna Makedonija
Hrvatska
Ukrajina
Bugarska

ALKASAP


Središnji informacijski sistem za ERP (planiranje resursa kompanije) pod nazivom SAP S/4 HANA, brendiran pod nazivom AlkaSAP, je integrirani sistem za obradu i praćenje podataka te upravljanje podacima u Alkaloidu, radi podrške i efikasnog funkcioniranja poslovnih procesa. Od svoje implementacije AlkaSAP uspješno i kontinuirano radi i nadograđuje se. Sistem sadrži više modula i podmodula, kao što su:

  1. FI ((Finansije))
  2. CO ((Kontroling))
  3. MM/WM (Upravljanje materijalima / Upravljanje skladištem)
  4. SD (Prodaja i distribucija)
  5. PP (Planiranje proizvodnje)
  6. QM (Upravljanje kvalitetom)
  7. HR (Ljudski resursi)

Pored društva Alkaloid AD Skopje (kao centrale), kroz posebne projekte (tzv. rollout) i posebno formirane projektne timove, AlkaSAP je implementiran i primjenjuje se u još pet podružnica u okviru grupe, koje se nalaze u četiri države. Sistemi za svako društvo (baza podataka, poslovni procesi i funkcionalnosti) potpuno su nezavisni, prilagođeni kako bi bili u skladu s lokalnim propisima i potrebnim usklađenjima. Svakodnevno više od 400 korisnika iz različitih organizacijskih jedinica kontinuirano upotrebljava AlkaSAP za različite svrhe i s odgovarajućim, tačnim ovlaštenjima u skladu s poslovnim procesima, transakcijama i izvještajima. Posebno je složen bio projekat tokom 2020. godine za zamjenu programa AlkaSAP novom platformom (S / 4 HANA). Proveden je tzv. big-bang pristupom za migraciju svih modula i kompanija odjednom, u vrlo kratkom roku - kraćem od pet mjeseci, s prethodnom zamjenom središnje infrastrukture (hardver, operativni sistem i baza podataka), zajedno sa dva partnera (za zamjenu i za pouzdanost), s podrškom proizvođača, uz potpuno daljinsku (virtualnu) provedbu. Naravno, uslijediće i novi planirani projekti za nadogradnju i poboljšanje više modula.

Centralna podrška za AlkaSAP obuhvata sistemni segment (za središnju administraciju opreme) i aplikacijski segment (posebno po modulima i poslovnim procesima). Podrška krajnjem korisniku podijeljena je tako da su prvi nivo podrške interni ključni korisnici (Keyusers), drugi nivo je interni središnji tim (Superusers i BCusers), dok je treći nivo spoljni partner.

Od pokretanja (tokom uvođenja i implementacije), cijeli AlkaSAP je validiran u skladu sa farmaceutskim propisima (Evropska dobra proizvođačka praksa i Uprava za hranu i lijekove SAD-a) i kontinuirano se održava (planira, testira, dokumentira i validira) sa svakom nadogradnjom i promjenom. Podršku daje posebni interni validacijski tim za AlkaSAP.

Radi osiguranja poslovnog kontinuiteta u slučaju incidenata/katastrofa, „brigu vodi“ posebno rješenje (tzv. BC/DR - Business Continuity/Disaster Recovery). Ovo rješenje posebnom komunikacijskom vezom kontinuirano replicira/sinhronizira AlkaSAP (zajedno s drugim ključnim poslovnim sistemima) na posebnoj opremi, koja je izolovana i nalazi se na sekundarnoj lokaciji (za oporavak u slučaju kvara). Ovo su neki ključni sistemi koji komuniciraju sa sistemom AlkaSAP, upotrebljavaju ga ili s njim razmjenjuju podatke:

  1. DMS (Sistem upravljanja dokumentima)
  2. CRM (Sistem odnosa s kupcima)
  3. AlkaCDS (Sistem hromatografskih podataka)
  4. AlkaT&T (Serijalizacija)
  5. Pixel Proof
  6. BMS (Sistem upravljanja objektima)

x

PRIJAVA neželjenog dejstva lijeka

Odaberite jednu od opcija
AKO STE ZDRAVSTVENI RADNIK

Ova web stranica koristi kolačiće (cookies)

Naša web stranica koristi kolačiće, koji se postavljaju na vaš uređaj kada posjetite našu web stranicu. Neki su kolačići potrebni kako bi stranica funkcionirala i već su instalirani, a neki nam omogućuju poboljšanje kvalitete tokom pregledanja i za nadziranje upotrebe web stranice (analitički kolačići). Ako kliknete dugme "Prihvatam sve", to će se smatrati vašim pristankom za upotrebu analitičkih kolačića. Više o namjeni i upotrebi kolačića možete pročitati OVDJE, gdje također kasnije možete promijeniti svoju odluku o korištenju kolačića. Više o našim politikama zaštite privatnosti te uslovima korištenja možete pročitati ovdje: Politika privatnosti,Uslovi korištenja.

Korištenje kolačića može dovesti do prijenosa podataka u zemlje izvan područja BIH. Za prijenos podataka u određenim slučajevima potreban nam je vaš pristanak. Saznajte više u Politici privatnosti i potvrdite ukoliko se slažete s prijenosom na sljedećem linku: Politika korištenja kolačića.